شیلنگ کارواش صنعتی یکی از ضروری ترین تجهیزات کارواش صنعتی به شمار می رود که به دلیل قابلیت های منحصر به فرد خود عملیات شستشو و نظافت را به صورت موثرتر و سریعتر انجام می دهد.این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و در دسته فشار قوی قرار می گیرد. لوله های. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و انواع آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انواع کارواش صنعتی

شیلنگ های صنعتی در قطرهای مختلف تولید و به فروش می رسند. اما انواع رایج آنها شامل قطر 3.8 - 16.5 - 1.4 اینچ است. این محصولات برای کاربردهایی مانند نظافت و شستشوی خودروها، نظافت و شستشوی مناطق صنعتی مانند کارخانه ها و یا شستشوی تجهیزات مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور دقیق تر، در خشکشویی های صنعتی از شیلنگ های مختلفی استفاده می شود که از نظر جنسیت، قطر، طول و ... متفاوت است. اما به طور کلی می توان این محصولات را به دو نوع شیلنگ دولوله و معمولی کارواش تقسیم کرد. نوع دولایه دارای مواد بهتر و کیفیت و دوام بیشتری است. بنابراین اکثر مشتریان ترجیح می دهند این محصول را خریداری کنند.

نکات مهم در خرید کارواش

شیلنگ های کارواش کاربردهای زیادی دارند و در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات همچنین در معرض فشار و اصطکاک بالای آب قرار دارند. بنابراین اگر از کیفیت و استحکام کافی برخوردار نباشند پس از مدت کوتاهی آسیب دیده و باید تعمیر یا تعویض شوند.

شما باید با خرید شیلنگ های با کیفیت و مناسب از هزینه های احتمالی مرتبط با تعمیر و تعویض این محصولات جلوگیری کنید. برای این منظور باید در هنگام خرید به نکات خاصی توجه کرد. برخی از این نکات عبارتند از:

به طول لوله توجه کنید.

ابتدا باید فاصله را از کارواش یا محیطی که از شلنگ استفاده می کنید را به دقت اندازه بگیرید و ببینید چند متر شلنگ برای شما مناسب است. اکثر شیلنگ های کارواش صنعتی موجود در بازار در طول های 10 تا 30 متری به فروش می رسند.

به فشار آب خروجی توجه کنید

شلنگ خریداری شده باید متناسب با کلاس کاری ماشین لباسشویی و فشار آب خروجی از آن باشد. در غیر این صورت چنین فشاری را تحمل نخواهد کرد و ممکن است عملکرد ضعیفی داشته باشد.

به قطر شلنگ توجه کنید

قطر لوله سینک صنعتی موضوع مهمی است که در هنگام انتخاب باید به آن توجه ویژه ای داشت. این ویژگی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند بار در خروجی ماشین لباسشویی، طول شلنگ، جریان آب در خروجی، سرعت جریان آب ورودی، ارتفاعی که ماشین در آن استفاده می شود و غیره. .

برای مثال اگر از کارواش با فشار آب کمتر از 200 و ظرفیت 20 لیتر در دقیقه استفاده می کنید، شلنگی که خریداری می کنید باید 8 میلی متر باشد.

مواد و مصالح ساختمانی

این محصولات معمولا از پلاستیک یا فولاد ساخته می شوند. انواع پلاستیک آنها بسیار نرم و انعطاف پذیر و همچنین سبک هستند. با این حال، در یک محیط بتنی، آنها سریعتر از انواع فولادی فرسوده می شوند.

در مقابل، شیلنگ های فولادی بسیار بادوام هستند و شکسته و آسیب نمی بینند. برخلاف تصور اکثر مردم، این مدل های شلنگ حتی از انواع پلاستیکی انعطاف پذیرتر هستند.

به صورت گوش کن

آخرین چیزی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد کیفیت و کارایی پمپ است. برای مثال موارد زیر را در نظر بگیرید:

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر خوردگی

تحمل دما و فشار بالا

داشتن قطر داخلی زیاد و قابلیت گردش بخار

قیمت شیلنگ کارواش

همانطور که می دانید به دلیل تورم و تحریم های اقتصادی، قیمت تمام کالاهای صنعتی در کشور ما تغییر قابل توجهی دارد و در حال حاضر در حال تغییر است. از این رو نمی توان مبلغ ثابت و مشخصی را برای این محصول اعلام کرد. https://chikav.ir/1402/12/12/types-of-industrial-car-wash-hose/

به طور کلی باید بدانید که عوامل زیادی می توانند روی قیمت این محصول تاثیرگذار باشند؛ به عنوان مثال شیلنگ کارواش دو رزوه قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی دارد. همچنین مواردی مانند برند و سازنده، فروشنده، طول شلنگ، قطر شیلنگ و ... بیشترین تاثیر را روی قیمت شما خواهند داشت. اما عاقلانه ترین کار این است که با مراکز فروش معتبر و مطمئن تماس بگیرید و قیمت محصول را استعلام کنید.