به گزارش سایت ایران آبزرور؛ سلامت و زیبایی مو برای خانم ها و آقایان بسیار مهم است و در سالن های زیبایی از روش های مختلفی برای حفظ زیبایی مو و تضمین سلامت آن استفاده می شود. کراتینه مو یکی از روش های نوینی است که امروزه برای احیای مو و افزایش سلامت و زیبایی مو مورد استفاده قرار می گیرد و این روش در آرایشگاه ها بسیار محبوب است. زیرا نتایج کراتینه مو بسیار مناسب بوده و تاثیر مثبتی بر حالت مو دارد. این باعث می شود که آموزش کراتینه مو در بین خانم ها و آقایان محبوب شود.

کراتینه مو چیست؟

موهای کراتینه ای در واقع روشی برای جوانسازی مو است که در آن نوعی پروتئین به طور طبیعی با حرارت به موها زده می شود که به کمک این روش موهای مجعد، مجعد و مجعد به موهای صاف تبدیل می شوند و نتایج زیبایی به دست می دهند. از طرفی پروتئین های لازم را برای مو تامین می کند. این روش نتایج دائمی ندارد، اما ماندگاری آن طولانی است و معمولاً تا شش ماه می توانید از اثرات کراتین بهره مند شوید. البته این دوره بسته به نحوه نگهداری و مراقبت از موهایتان متفاوت است.

درمان کراتینه مو

با توجه به نتایج کراتینه مو بسیاری از افراد به آموزش کراتینه مو روی آورده اند و مایل به یادگیری این روش هستند. خوشبختانه آموزش کراتینه مو برای متقاضیان در صد تا صد سالن یا کلینیک زیبایی به خوبی انجام می شود و علاقه مندان به این روش می توانند در این مراکز کراتینه را بیاموزند.

اما به یاد داشته باشید که مرکزی که انتخاب می کنید در یادگیری آموزش کراتینه مو بسیار موثر است. بنابراین توصیه می شود بهترین سالن ها یا مراکز آموزشی را برای یادگیری کراتینه به بهترین شکل از صفر تا صد انتخاب کنید. برای تحصیل و ورود به بازار کار.

مراحل کراتینه در آرایشگاه
https://www.didbaniran.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-108/176760-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%98%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3برای آشنایی با کراتینه مو و نحوه انجام آن باید مراحل کراتینه مو را در آرایشگاه بررسی کنیم. مهمترین مراحل کراتینه کردن مو عبارتند از:

اولین قدم شستن موها با شامپو است

مرحله دوم هیدروژنه کردن مو با استفاده از ابزار مخصوص است

مرحله سوم خشک کردن مو است

مرحله چهارم این است که موها را به بخش های مختلف تقسیم کنید

مرحله پنجم استفاده از محصول مراقبت از مو کراتینه است

مرحله ششم شانه کردن مو است

مرحله هفتم حرارت دادن اتو مو است

وقتی این مراحل را دنبال کردید، کراتینه کردن موها به همین ترتیب تکمیل می شود. و موها فرم بسیار خوبی خواهند داشت. لازم به توضیح است کلیه افرادی که تحت آموزش کراتینه مو قرار می گیرند باید تمامی این مراحل را برای مشتریان یا متقاضیان متقاضی کراتینه مو انجام دهند.

تمرین کراتینه مو برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش کراتینه مو را می توان برای علاقه مندان به ارائه خدمات زیبایی و کار در آرایشگاه در مرحله اول مناسب دانست. به عبارت دیگر علاقه به این روش زیبایی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که افراد باید داشته باشند. پس از آن، کسانی که قصد یادگیری و کسب مهارت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند نیز به عنوان بهترین کاندیدای این روش شناخته می شوند، زیرا تمرینات کراتین بسیار کوتاه است و با آموزش می توان به سرعت آن را تکمیل کرد. همچنین به یاد داشته باشید افرادی که در جلسات کراتینه شرکت می کنند نباید آسم یا آلرژی داشته باشند، زیرا کراتینه مو بوی قوی دارد و برای افرادی که آسم و آلرژی دارند، این بوی نامطبوع خواهد بود و باعث تشدید بیماری می شود.

مزایای تمرین کراتینه برای مو چیست؟

آموزش کراتینه مو مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

یادگیری یک مهارت

استفاده از تقاضای بالای کراتینه مو

مدت کوتاه آموزش

شانس ورود به بازار کار در مدت زمان بسیار کوتاه

امکان کسب درآمد قابل توجه و ثابت از این طریق

فرصت کار پاره وقت

شانس جذب مشتری در خانه برای کراتینه مو

هیچ محدودیت مکانی برای این کار وجود ندارد

و تو هم همینو داری...

https://www.didbaniran.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-108/177004-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%85%D9%88


هزینه کراتینه مو چقدر است؟

کراتینه مو عملی است که برای انجام آن نیاز به پرداخت هزینه زیادی از سوی اپراتور دارد و هزینه این عمل بسته به آرایشگاه و محله ای که کراتینه در آن انجام می شود چندین میلیون است. به همین دلیل، کسانی که کراتینه مو را یاد می گیرند و در نهایت به عنوان اپراتور کراتینه مو وارد بازار تجاری می شوند، می توانند درآمد میلیونی داشته باشند و با هر مشتری از درآمد خود لذت ببرند. لازم به ذکر است که هزینه کراتینه مو بسته به اینکه افراد موهای بلند یا کوتاه داشته باشند متفاوت است و افرادی که موهای بلند دارند باید هزینه بیشتری در این زمینه بپردازند زیرا کراتینه مو زمان بیشتری می برد و نیاز به محتوای بیشتری است. برای آنها استفاده می شود. خواهد بود

آموزش بین المللی کراتینه مو و گواهینامه

برخی از مراکز آموزش کراتینه مو که شرایط بسیار مناسبی دارند و دوره های آموزشی را به صورت تخصصی برگزار می کنند در پایان دوره به هنرجویان خود مدرک بین المللی می دهند. بنابراین با شرکت در کلاس های این مراکز آموزشی می توانید در پایان دوره مدرک بین المللی دریافت کنید.

گرفتن این مدرک بسیار مهم است زیرا رزومه شما را تحت تاثیر قرار می دهد و پس از دریافت آن می توانید در این شغل حتی در کشورهای دیگر مشغول به کار شوید.

یه چیز دیگه

آموزش کراتینه مو روش بسیار مناسبی است که درآمد بسیار خوبی را به دنبال دارد و هم آقایان و هم خانم ها می توانند دوره های آموزشی این روش را بگذرانند. اگر کاندید کراتینه مو هستید، در بهترین کلینیک ها و مراکز آموزشی ثبت نام کنید تا بهترین آموزش را برای شما داشته باشید. به یاد داشته باشید که کیفیت خدمات آموزشی بسیار مهم است و در صورت عدم توجه در این زمینه و انتخاب مراکز مناسب، قادر به یادگیری حرفه ای کراتینه مو نخواهید بود. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید لیستی از بهترین مراکز آموزش کراتینه مو را بیابید و در آنها ثبت نام کنید.