این آموزش توسط چند نرم افزار انجام میشود که فقط بر روی سیستم عامل ویندوز ( همه ی انواع ویندوز ) و همچنین بر روی سرور مجازی (vps) قابل نصب و اجرا است . سون فالوور افتخار این را دارد که انواع فالوور ایرانی و خارجی را به شما ارائه کند. از بهترین ویژگیهای مای ممبر تحویل فوری در کنار قیمت مناسب خواهد بود زیرا مای ممبر در تلاش است با ارائه ارزانترین قیمتها سفارش مشتری را در کمترین زمان آماده کند تا مشتری را از خود راضی نگه دارد. در کنار این هشتگها بد نیست که یک هشتگ هم خودتان بسازید و در بعضی از پستها این هشتگ را استفاده کنید تا مخاطبان هم در این هشتگ ایجاد شده پست بگذارند و با شما تعامل بیشتری داشته باشند. ما در دیدوگرام کنار شماییم و به هر سوالی که داشتید جواب میدهیم. با طرح های مختلف و شرایط مختلف به این شکل همه نوع سلیقه رو میتونه جواب بده. این طوری خیلی راحت میتونه تبلیغات هم قبول کنه. ربات دوست دختر یاب تلگرام رایگان کدوم یک از این هاست! وان چت ، اولین و برترین چت ناشناس در تلگرام ? شما میتوانید با فروش فالوور توسط این برنامه به کسب درآمد بپردازید , یک جسجتوی مختصر در گوگل به شما نشان میدهد که سایت های فروشنده فالوور , چطور هر کا (۱۰۰۰ ) فالوور را تا مبلغ ۱۰ یا ۲۰ هزار تومان به فروش میرسانند .پس دست به کار شوید و بدون هیچ گونه هزینه و تنها با چند ساعت کار ساده در روز به کسب درآمد بپردازید .عزیزانی که مایل به فروش فالوور توسط این برنامه به دیگران هستند نگران پیدا کردن مشتری نباشند , به تلگرام پشتیبانی ما پیام دهید تا شمارا به خریداران فالوور اینستاگرام معرفی کنیم .

پیشنهاد ما استفاده از ربات های ایرانی است چرا که ربات های خارجی امنیت پایین تری دارند و ممکن است بعد از استفاده از ربات ها پیج تان را از دست بدهید. پس باید سرعت مناسب انتخاب کنید و بعد پیج هدف مناسب رو انتخاب کنید تا نرم افزار فالور های اونو فالو کنه… همچنین فالوور زن اینستاگرام فروشگاه ایرانی فالو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. جالب است بدانید که خرید فالوور ارزان اینستاگرام هم می تواند مانند سایر فالوور ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد. مسلما روشهایی که در خصوص آنها توضیح داده نمی شود روشهایی هستند که توسط اینستاگرام جریمه می شوند. تمام کارهای بالا رو این ربات بصورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته بدون خستگی انجام میده و کلی کارهای دیگه و البته ارائه گزارشات پیشرفته از کارهایی که انجام داده رو نباید فراموش کنید! همچنین در انتهای مقاله هم گفته ایم که بهتر است از ربات اینستاگرام استفاده کنید یا فالوور بخرید و ۵ تکنیک تاثیرگذار برای تبدیل فالوور هایتان به هوادار یا خریدار را شرح داده ایم. امکانات منحصر به فرد اینستاساز به همراه گزارش گیری حرفه ای، آن را به یک ربات منحصر به فرد تبدیل کرده است. تشخیص فالوور فیک و واقعی، زمانبندی منظم در انتشار محتوا، افزایش فالوور ایرانی واقعی و فعال، فالوورهای هدفمندی که به مشتریان بالقوه شما تبدیل می شوند، دایرکت های اتوماتیک از جمله عملکردهای ربات اینستاگرام مای ممبر است. شاکردوست به عنوان دیگر بانوی بازیگر توانای کشورمان در همان بیوی اینستاگرام خود استقبال خوبی از فالورهایش کرده و با جمله خوش آمدید به ال پذیرای کاربران است. با استفاده از تبلیغات بازدیدی جریان شما میتوانید پیجهای مرتبط با برندتان را شناسایی کرده و به بهترین نحو آن را اجرا کنید. با داشتن استراتژی و انجام روشهایی که در این مقاله برایتان توضیح دادیم، میتوانید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید.

همچنین تیم ما با داشتن پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی سریعی که دارد یکی از بهترین سیستم های مدیریت مشتری را دارد. اگر درگاه بانکی مستقیم است، آن کسب و کار اعتبار بالایی دارد. در مقابل، اگر پرسونای شما معتقد است که «مفت باشه، کوفت باشه! سعی کنید از ربات هایی استفاده کنید که تیم پشتیبانی دارد، پولی هستند و طبق آخرین الگوریتم های اینستاگرام آپدیت شده اند. کافي است پيج هاي مورد نظر خود را به ربات اينستاگرام معرفي کنيد تا تمام افراد حاضر در آن پيج ها را به سمت پيج شما بکشاند. شما مي توانيد به راحتي نرم افزار را روي سرور مجازي VPS اجرا کنيد تا به صورت ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته براي شما فعاليت کند و از اين طريق شاهد افزايش چشم گير مخاطبين پيج هاي خود باشيد. این مسئله که اینستاگرام هر چند هفته ، الگوریتم خود را تغییر می دهد اشتباه است . اما زمانی که توجه کنیم خواهیم دید که افراد بسیار کمی برای صفحه خود، دنبال کنندگان خارجی را خریداری می کنند. چه ما و چه الگوریتم های اینستاگرام اولین واکنش افراد به پست ها را لایک در نظر می گیریم؛ به این خاطر که این عامل نشان می دهد که یک نفر از یک پست بازدید کرده و مورد پسندش واقع شده است یا نه؛اما افراد هم برای توجه بیشتر به یک پست، به تعداد لایک ها نگاه می کنند. برای افزایش فالوور فقط کافی است که طبق آموزشی که ما برای شما تهیه کرده ایم عمل کنید تا فالوور های پیج خود را افزایش دهید .

با عرض سلام خدمت شما همراهان همیشگی مجموعه اَپ رایان - Apprayan , اینبار قصد ارایه ی آموزش جامعی را داریم که توسط آن قادر خواهید بود روزانه بیش از ۲۰ هزار فالوور اینستاگرام برای پیج خود جذب نمایید.این آموزش کاملا اختصاصی بوده وبرای اولین بار توسط سایت ما منتشر میشود و در هیچ سایت یا کانالی موجود نمیباشد. با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت Apprayan , اینبار با محصول دیگری در حوزه ی اینستاگرام و ربات های افزایش دهنده در خدمت شما هستیم محصول جدیدی که با توجه به مدت زمان اندکی که از ارایه ی آن میگذرد به خوبی مراحل تست و بهینه بودن سیستم را پست سر گذاشته و آماده استفاده ی شما کاربران گرامی میباشد. باعث سر زبان افتادن برند شما نمیشوند: اگر شما 10000 فالوور فیک و غیرفعال داشته باشید، چه تعداد از آنها زیر مطالب شما نظر خواهند داد یا آن را لایک کرده و به اشتراک خواهند گذاشت؟ دوست دارند پیجشون پر بازدید بشه تا پیج های اسباب بازی فروشی یا کفش یا لباس یا گل سر بهشون پیغام بدن و بگند میخوایم برای کودک شما هدیه بفرستیم. گروه اول کسایی که یک محصول میخوان بفروشند یا کسب و کار خونگی دارند. گروه پنجم مثلا یه نفر دوست داره پست های جور واجور مثلا از هنرپیشه ها یا عکس های خنده دار بذاره و تبلیغ بگیره و یا اینکه مثلا یک پیج درست کنه و وقتی به ۱۰K یا ۵۰K فالوور رسید، اون پیجو بفروشه… مثلا میتونید برید توی پیج های پر بازدید و کامنت های مختلفی بذارید مثل : “دوستان لطفا پیج منو هم ببینید و اگه دوست داشتید فالو کنید.” یا اینکه مثلا برید توی پیج یه نفر که کاربری پیجش مثل پیج شماست و فالوور های اون پیج رو به منظور معرفی پیجتون یکی یکی فالو کنید و خب اون ها میان و پیجتون رو میبینند و اگه دلشون خواست فالو میکنند.

اما اگه اکانتتون رو الان درست کردین و اکانتتون جدیده باید با سرعت کمتری فالو کنید. مثلا اگه پیج شما بالای ۳۰۰۰ تا فالور داره و اکانتتون قدیمی تر هست خب با سرعت بیشتری میتونید به نرم افزار بگید فالو کنه… اگه این دوتا شرط رو رعایت کنید و پست هاتون هم جذاب باشه که کسایی که فالورتون میشند فالور بمونن بعد از یه ماه برای یه پیج با سرعت فالو کم ، تعداد فالور ها به حدود ۵k میرسه… ➎ بعد از پرداخت حتما بر روی گزینه " تکمیل فرایند خرید " کلیک کنید تا جهت دریافت لینک دانلود به سایت هدایت شوید. طبق اخرین تحقیقات صورت گرفته کپشنهایی با کلمات بیشتر، بازخورد بهتری از کاربران دریافت کردن. شاید اگر پروفایل و بیوی خوبی داشته باشید که بتواند آنان را متقاعد کند، این کاربران هم شما را فالو کنند. سلام اگر با اندرويد بخوام فالور بگيرم ۱ ساعت رو بايد پايه گوشي باشم يا ميشه گوشي رو قفل كرد تا اتوماتيك انجام بده ؟ یعنی از اکانت های قدیمی شروع کنه و به ترتیب همه رو آنفالو کنه. ستارهی برنامهی تلویزیونی، یعنی کورتنی کارداشتیان در حال حاضر 71.6 میلیون فالوور دارد. این کار به مخاطبان شما نشان میدهد که پیج اینستاگرامی شما یک شخصیت انسانی دارد و میتواند با آنها رابطهای دوستانه داشته باشد. همین امر باعث میشود که مخاطبان زیادی این صفحات را دنبال کنند؛ بنابراین میتوانید تبلیغات خود را با اطمینان بیشتری به این پیجها بسپارید. خوب، پس از این قابلیت جدید اینستاگرام که به کاربران اجازه میدهد در بیوگرافی خود هشتگ اضافه کنند؛ استفاده کنید.

شايد شما هم با سايت هايي برخورده ايد که اجازه مي دهند از همچين امکاناتي استفاده کنيد، اما هيچ کدام از اين سايت ها اصل نرم افزار را در اختيار شما قرار نمي دهند! بهترین ربات اینستاگرام کدام است؟ در حال حاضر وبسایتهای زیادی در زمینه فروش فالوور اینستاگرام فعالیت میکنند؛ اما کدام یک از آنها بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است؟ همان طور که می دانید افزایش فالوور با کیفیت امری مهم و حیاتی برای افراد و کسبوکارها است که نیازمند برنامهریزی و استراتژیهای مناسب میباشد. آیا نیازمند پسورد پیج اینستاگرام است ؟ روش دیگری که برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد، استفاده از فالوور فیک و ارزانقیمت است. برای افتادن به چاه و چاله، راههای زیادی وجود دارد. چه تاثیر زیادی در ریزش فالوور های شما دارد ، از پاک کردن دستی آنها خسته شده اید ؟ سپس روی دکمه Clear Cache کلیک کنید تا کش اینستاگرام شما پاک شود. برای دفعه اول که روی دانلود زدم با دانلود منجیر باز نکرد و با دانلودر خوده مرورگر دانلود کرد که سرعتش خیلی پایین بود بخاطر همین دانلودو کنسل کردم و همی که اومدم با دانلود منیجر دانلود کنم گفت نمی تونید دانلود کنید و محدودیت دانلود داره. میتونید اسم یه پیج که محصولات مشابه شما رو داره به عنوان پیج هدف به نرم فزار معرفی کنید و از اون بخواین فالورهای اون پیج پر بازدید رو فالو کنه. خب کاری که این مامان عزیز میکنه اینه که میره توی پیج یه کودک پر بازدید و فالورهای اونو انتخاب میکنه و به نرم افزار میگه تا اون ها رو فالو کنه. به هر اکانتی دو روز فرصت میده که شما رو فالو بک کنه.اگه فالو بک نکنه به صورت خودکار شما هم اونو آنفالو میکنید.یا مثلا اگه فالو کنه و بعد چند روز آن فالو کنه نرم افزار متوجه میشه و اونو آنفالو میکنه.

من تازه ۲روز پیش دیدم که شما فرستادید بعد نوشتید فرصت دانلود ۴۸ ساعته! برخی نیز از این فرصت استفاده کرده و با دریافت هزینه برنامه هایی جعلی به کاربران می فروشند. حالا فرض کنید یکی از کاربرها یک پست غمگین و دپرس گذاشته، یا مثلا صحنه مرگ یک نفر را پست کرده! شما مي توانيد تعداد بي شمار هشتگ و لوکيشن به ربات اينستاگرام معرفي کنيد تا هميشه آخرين پست هاي منتشر شده را لايک کرده و طبق تنظيمات دلخواهتان براي آن ها کامنت ارسال کند. آیا این برنامه ربات اینستاگرام یا امثال آن است ؟ یعنی با لایک کردن پست هایشان و کامنت گذاشتن برای آن ها می توانید پیج خود را به آن ها معرفی کنید. یعنی وقتی اینستاگرام میبیند که فالوورها شما را لایک میکنند، کامنت میگذارند یا استوریها را ریپلای میکنند، ذوق میکند و شما را بالا میبرد! رباتهایی که برای شما فالوور، لایک و کامنت جمع میکنند، الگوی خاصی دارند. سپاسگزارم بابت زحماتی که میکشید و مطالبی که در سایت قرار میدید. هیچ گونه خدمات و پشتیبانی در فضاهای مجازی ارائه نمی گردد و تنها راه پشتیبانی رسمی و فروش از طریق وب سایت می باشد. از این طریق شما میتونید فالوور جذب داشته باشید. برای افزایش فالوور چه باید کرد ؟ خرید ویو استوری اینستاگرام، روشی ایده آل و جذاب برای افزایش فالوور واقعی می باشد. شمل می توانید علاوه بر درآمد مستقیم از یوتیوب که بر اساس تعداد بازدید ویدیو های شماست، درآمدی را از تبلیغات در ویدیو های خود به دست آورید. کسانی که برای پیشرفت پیج خود خرید کامنت را در ستور کار قرار میدهند؛ علاوه بر ورود پستها به اکسپلور، از مزیتهای زیر هم بهرهمند خواهند شد. توسط این ربات قادر خواهید بود که برای پیج اینستاگرام خود علاوه بر فالوور و لایک , کامنت ایرانی هم دریافت کنید .