مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

وقتی در مورد گرفتن یک معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های خصوصی فکر می کنید به چه چیزی فکر می کنید؟ فکر می کنید آموزش شخصی چه خدماتی را ارائه می دهد؟ چه انتظاراتی از یک کلاس تدریس خصوصی دارید و چه ویژگی ها و مزایایی باعث شد به فکر استخدام معلم خصوصی باشید؟

آیا به جز رفع نقاط ضعف و کمک به شما در قبولی در امتحان، انتظار دیگری از استاد راهنما دارید؟ آیا به ذهنتان خطور کرده است که بتوانید در مدت زمان کوتاهی برای بهبود عملکرد تحصیلی خود از میانبری استفاده کنید؟ برای رسیدن به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمامی مدارس مهم، مسابقات و امتحانات دانشگاهی به چه ابزارهایی نیاز است؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند به شما در انتخاب مسیر درست کمک کند. بستر تدریس خصوصی استادبانک بهتر و جامع تر از هر اطلاعات دیگری می تواند به تمامی این سوالات پاسخ دهد. برای دریافت پاسخ تمامی این سوالات مهم کافیست 5 دقیقه با ما همراه باشید و مطالب ارائه شده را تا انتها مطالعه نمایید.

یک معلم خصوصی را انتخاب کنید؛ راه هایی برای یادگیری سریعتر

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی از روش های گران قیمت استفاده می کنیم. به عنوان مثال، ما می دانیم که بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی از ابتدا رفتن به مدرسه است. اما برای ما مهم نیست که آیا روش انتخاب شده راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است یا خیر. چنین انتخاب اشتباهی می تواند هزینه های هنگفتی را به همراه داشته باشد، زیرا روند آموزش زمان زیادی می برد و ما باید برای این مدت هزینه کنیم. اما اگر روش سریع تری به نام معلم خصوصی وجود دارد دلیلی برای استفاده از روشی با هزینه های گزاف و طولانی مدت وجود ندارد، می توانید با استفاده از معلم خصوصی در زمان کمتر و با همان هزینه به نتایج دلخواه برسید. مدرسه یا ارزان استفاده از کلاس های تدریس خصوصی استادبانک سریع ترین و آسان ترین راه است.

سایت استادبانک به منظور دستیابی به یادگیری سریعتر و موفقیت تحصیلی، برای هر موضوع و مهارتی که با آن دست و پنجه نرم می کنید، معلمان قوی و باسوادی مانند معلم خصوصی ریاضی جذب کرده است. اگر مراحل استخدام معلم خصوصی را در سایت استادبانک معرفی کنید و تمام دوره ها و مهارت هایی را که این سایت آموزش می دهد را معرفی کنید، شگفت زده خواهید شد.

استخدام اساتید قوی

پیدا کردن یک معلم خصوصی که عضو یک پلتفرم آموزشی معتبر نباشد بسیار دشوار است. پلتفرم استادبانک این بستر را فراهم کرده است که می توانید از بین بیش از 2000 مدرس فعال و قوی در زمینه تدریس خصوصی معلم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ایجاد این پلتفرم، استادبانک از فیلترهای ویژه ای برای انتخاب مدرسان استفاده کرد. به عنوان مثال تمامی سوابق تدریس هر استاد در مراکز آموزشی مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و تعداد دانشجویان موفق نیز مورد بررسی قرار گرفته است. در این پلتفرم، هر استاد می تواند تنها دروسی را ارائه دهد که مرتبط با رشته تحصیلی وی بوده و تجربه چندین ساله تدریس آن درس را با روش های مختلف داشته باشد.

در پروفایل هر معلم تمامی نمرات به صورت امتیاز و ستاره نمایش داده می شود. رزومه و مدارک کاری هر معلم گواهی بر صحت ارزیابی ها می باشد و به راحتی می توانید اطلاعات آن معلم را مشاهده کنید.

شناسایی معلم خصوصی برای یادگیری

شناسایی و اعتماد کامل به یک معلم خصوصی دشوار است. شما همیشه اطلاعات حرفه ای و آموزشی برای مراقبین دریافت نمی کنید. هیچ یک از موسسات و مدارس این همه اطلاعات را در اختیار شما قرار نمی دهند. اما با پلتفرم استادبانک می توانید قبل از اولین جلسه شناخت تقریباً کاملی از استاد راهنما خود داشته باشید.

برای ارزیابی کیفیت تدریس هر استاد می توانید از نظر شاگردان اول ایشان در قسمت تحقیق استفاده کنید. برای سنجش میزان تجربه و آموزش هر مربی، می توانید از رزومه و سوابق آموزشی آنها استفاده کنید. با مشاهده امتیازات و ستاره های هر استاد، می توانید عملکرد آنها را در زمینه های آموزشی خاص اندازه گیری کنید. در واقع، استادبانک تمام اطلاعاتی را که برای یافتن استاد راهنما لازم دارید در اختیار شما قرار می دهد و این مزیت این بستر آموزشی است.

هزینه تدریس خصوصی بستگی به بودجه دانشجو دارد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان، مهم است که هزینه تدریس خصوصی با شایستگی معلمان متناسب باشد. آیا معلمان برای کیفیت آموزش شهریه می پردازند؟ استادبانک موافقت کرد که فقط برای مهارت تدریس معلمان هزینه کند. زیرا استادبانک بر اساس مهارت و مهارت تدریس معلمان را جذب می کند و هزینه هر درس را بر اساس این شایستگی ها تعیین می کند.

در استادبانک، معلمان بر اساس سابقه تدریس از یک تا پنج ستاره رتبه بندی می شوند. بنابراین اگر کیفیت تدریس معلم به اندازه هزینه و قیمت درس خصوصی مهم است، می توانید بر اساس بازه قیمتی اساتید و مبلغ مورد نظر برای هر درس خصوصی، معلم مناسب را انتخاب کنید.

آموزش در تمامی مهارت های مورد نیاز برای فرصت های کاری و تحصیلی

برای یادگیری چه موضوعات و مهارت هایی به معلم خصوصی نیاز دارید؟ اطمینان حاصل کنید که به راحتی به استادبانک دسترسی دارید. استادبانک دارای معلمان واجد شرایط برای تمامی مقاطع تحصیلی و کلیه دروس از ابتدایی تا راهنمایی و دروسی مانند فیزیک و پیش آزمون می باشد. علاوه بر این، در استادبانک می توانید از تخصص اساتید متخصص در بسیاری از دوره های دانشگاهی بهره مند شوید. برای دستیابی به شغلی پردرآمد می توانید با مراجعه به استادبانک از آموزش مهارت های مختلف مانند زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف بهره مند شوید.

علاوه بر این در سایت معلمان زبان، بورسیه های کانادا، بورسیه تحصیلی آمریکا و امکان اخذ بورسیه تحصیلی از کشورهای دیگر و همچنین مهاجرت شغلی و نمرات بالا در آزمون های آیلتس و تافل ارتقا می یابد. استادبانک دارای اساتید تدریس انفرادی در تمامی دروس پایه تحصیلی و همچنین مهارت های شغلی مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی می باشد.

با استادبانک به موفقیت تحصیلی دست یابید

با عضویت در بستر تدریس استادبانک می توانید برای بورسیه تحصیلی خصوصی اقدام کنید و از خدماتی مانند مطالعه مقالات علمی و مشاوره در زمینه های مختلف از مجله دانشگاهی استادبانک و انتخاب استاد راهنما یا حضوری به صورت آنلاین بهره مند شوید. -کلاس 100. علاوه بر این می توانید منابع مطالعاتی و سوالات امتحانی را از اپلیکیشن استادبانک بررسی کنید.

با بستر استادبانک هیچ بهانه ای برای موفقیت تحصیلی و کسب مقام های عالی وجود ندارد و با این بستر می توانید بذر امید را در دل خود بکارید. در استادبانک کلمه «نمی‌توان» دیگر معنی ندارد، بلکه هدف اصلی خواستن و توانستن خواهد بود. برای دستیابی به نتایج بسیار خوب، سریعاً وب سایت تدریس خصوصی استادبانک را بررسی کنید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. همیشه می توانید برای یک گزینه مناسب با تیم پشتیبانی استادبانک تماس بگیرید.