شاید بهترین راه استفاده از سیستم نرگس، کیت توسعه یافته برای سیستم آبیاری از قبل نصب شده باشد. برای تنظیم دبی مایع، به منظور جلوگیری از غرق شدن خاک، از شیر یا سنسور اتوماتیک استفاده کنید. آبپاش نیم دور که به کمک گیره هایی کوچک در پایین آن میزان درجه دور زدن آن در آبیاری های بارانی تحت فشار تنظیم میشود. آبپاش های تنظیم شونده با مارک آمبو ساخت ایتالیابا شعاع پاشش 6 الی 30 متر و سطح آبیاری 600 الی 1800 متر مربع. آبپاش های مخصوص آبیاری بارانی با گردش 360 درجه با مارک آمبو ساخت شرکت Sime ایتالیا. آبپاش های پلاستیکی مخصوص آبیاری بارانی مزارع و فضای سبز. آبپاش های پلاستیکی جهت آبیاری تحت فشار بارانی. آبپاش های ضربه ای مخصوص طرح های آبیاری بارانی با فشار بسیار بالا. بنابراین از این پمپ نباید با فشار بیش از فشار درج شده بر روی پلاک استفاده شود. مهره ماسوره های پلی پروپیلن برای لوله کشی ساختمانی که رزوه داخلی آنها یک قطعه بوشن از جنس فلز برنج هست.


برای استفاده این مه پاش ها در تراس خانه، بالکن، آلاچیق یا باغچه های خانگی شما میتوانید فقط با نصب کردن لوله به شیر آب و با فشار آب شهری تا ۱۵ الی ۲۰ نازل از این مه پاش ها را راه اندازی کنید. در مه پاش قارچ نیز به همین شکل است با این تفاوت که مه پاش قارچ بایستی رطوبت بیشتری ایجاد کند تا قارچ بتواند بیشترین رشد را داشته باشد. استفاده می گردد که در همه این موارد تامین رطوبت از میزان رطوبت دهی در گلخانه ها کمتر است و بیشتر از جنبه خنک کنندگی این سیستم استفاده می گردد. این دسته از مه پاش ها در خنک کردن محیط و افزایش رطوبت فضا توانایی بیشتری دارند. شلنگ یکی دیگر از اجزای ضروری در کارواش است که به دستگاه موردنظر (مثل کف پاش) متصل شده و آب یا کف را به وسیله دیگر مثل دسته لانس منتقل می کند. سیستم آبیاری قطره ای خانگی از شیلنگ ها، نازل ها، آب پاش ها و لوله هایی تشکیل شده و گیاهان را متناسب با نیازشان آبیاری می کند و مانع از افراط و تفریط در این زمینه می شود. همچنین ممکن است برای آبرسانی به لوله های سایز های بزرگتری نیاز داشته باشید.


این دستگاه طوری طراحی شده است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن آلودگی های سرسخت را به طور موثر از سطوح مختلف جداسازی نماید. توصیه میکنم مقاله ” مه پاش و کاربرد های شگفت انگیز آن” را مطالعه کنید. گلخانه ها، مرغداری ها، گاوداری ها و سالن های پرورش قارچ، از مهم ترین مکان هایی هستند که میتوانید کاربرد چشمگیر آن را مشاهده کنید. شیرهای موجود در درگاه های ورودی و خروجی سیلندر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مایع در جهت درست تحت فشار قرار گرفته است. خرید مه پاش و راه اندازی یک سیستم خنک کننده ی محیط در سال های اخیر، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. قابلیت کنترل پمپ باعث میشود که در مصرف جریان تا حد زیادی صرفه جویی شود. که این فشار معادل فشار شیر های شهری و خانگی است. برای راه اندازی سیستم و خرید مه پاش های کم فشار به چه لوازمی نیاز دارم؟


اما وجود انواع مختلف و گوناگونی آن باعث شده تا تصمیم گیری برای خرید این محصول سخت شود. کارواش اینتر پمپ معمولا دارای حداکثر فشاری عملیاتی در این محصول 200 بار بوده و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. لذا در این مقاله تصمیم گرفتم تا راهنمایی کامل و جامع درباره خرید این محصول ارائه بدهم. هر چقدر مقدار قطرات آب ریزتر باشد زودتر تبخیر می شود و اگر اندازه قطرات بزرگتر شود احتمال اینکه آب به صورت کامل تبخیر نشود بیشتر می شود. نصب کامل شده است و می توانید آزمایش میدانی سیستم را شروع کنید. به طور کلی کارواش صنعتی به یک دستگاه توانمند و مکانیزه گفته می شود که به کمک پاشش آب تحت فشار بالا، موجبات جدا نمودن آسان انواع آلودگی ها را از سطوح مختلف فراهم می آورد. راه اندازی سیستم مه پاش های کم فشار اصلا کار دشواری نیست. پیش از هر چیز، بد نیست که بصورت مختصر با انواع مه پاش ها آشنا شوید. گروه اول، “مه پاش هایی که با فشار کم کار میکنند” و گروه دوم آن دسته از “مه پاش هایی که برای کارکرد نیاز به فشار بالا دارند”.


https://iran-pump.com/water-timers/